شنبه 28 مهر 1397 -
قرارگاه رسانه‌ای با ۱۳ واحد سیار و ۸ مرکز صدا و سیما حماسه راهیان نور را پوشش داد
رئیس قرارگاه رسانه ای ستاد مرکزی راهیان نور کشور:

قرارگاه رسانه‌ای با ۱۳ واحد سیار و ۸ مرکز صدا و سیما حماسه راهیان نور را پوشش داد


رئیس قرارگاه رسانه ای ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: در نوروز امسال قرارگاه رسانه‌ای با ۱۳ واحد سیار، ۱۳ دستگاه SNG و همراهی ۸ مرکز صداوسیما، سفر راهیان نور را پوشش تلویزیونی داده‌ است.

calendar
تاریخ : 1394/01/30 - 11:57
source
منبع : بسیج پرس

 به گزارش قسم به نقل از بسیج پرس؛ محمود عاطفی رئیس قرارگاه رسانه ای ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: تجربه خوب برنامه‌سازان راهیان نور در سال‌های گذشته به ویژه سال 94 به ما کمک می‌کند نوروز 95، قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور سال پرکارتر و پربارتری داشته باشد.

رئیس مرکز بسیج صدا و سیما در نخستین جلسه آسیب‌شناسی برنامه‌سازی برای راهیان نور در جمع مدیران پخش و تامین برنامه شبکه‌های سیما و تهیه‌کنندگان ویژه‌ برنامه‌های راهیان نور در نوروز 94 با قدردانی از تلاش عوامل تولید و پخش ویژه‌برنامه‌های راهیان نور گفت: با تجربه‌های خوبی که در نوروز امسال داشتیم، بنا داریم که یک مدل عملیاتی برای تولید ویژه‌برنامه‌های راهیان نور در نوروز سال 95 طراحی کنیم.

وی به توانمندی‌های قرارگاه رسانه‌ای ستاد مرکزی راهیان نور کشور اشاره کرد و گفت: این قرارگاه باید تولیدات خاص با جنس خاص داشته باشد تا ابعاد دیده نشده‌ای از این سفرهای معنوی را برای مخاطبان ارائه کند. ما درصدد هستیم ضمن شناسایی محورهای تولیدی و ظرفیت‌های لازم شبکه‌ها، راهیان نور را در طول سال و بطور مستمر داشته‌ باشیم.

رئیس مرکز بسیج صدا و سیما با بیان اینکه در نوروز امسال قرارگاه رسانه‌ای با 13 واحد سیار، 13 دستگاه SNG و همراهی 8 مرکز صداوسیما، سفر راهیان نور را پوشش تلویزیونی داده‌ است گفت: اگر چه طی سال‌های گذشته روش‌های پوشش رسانه‌ای راهیان نور خوب بوده، اما این روش‌ها هم اکنون پاسخگو نیست و ما به دنبال استانداردسازی روش‌های جدید هستیم.

در نخستین جلسه آسیب‌شناسی ویژه‌‌برنامه‌های راهیان نور هر یک از مدیران پخش و تامین برنامه شبکه‌های سیما و همچنین تهیه‌کنندگان ویژه‌برنامه‌های راهیان نور پیرامون اهداف و ماموریت‌ برنامه‌سازی راهیان نور، تعامل بیشتر با مخاطبان، استمرار فعالیت قرارگاه رسانه‌ای در طول سال، جلوگیری از آیتم‌های تکراری، بهره‌گیری از مجریان توانمند، تقویت نقاط قوت حماسه دفاع مقدس، نگاه جدید رسانه‌ای به موضوع برنامه‌های راهیان نور، فضاسازی جدید برای برنامه‌های راهیان نور، تشکیل اتاق فکر، حضور و نقش پر رنگ صداوسیمای مراکز در ویژه‌برنامه‌های راهیان نور ،کاربردی تر کردن سفرهای راهیان نور و وقایع‌ نگاری این سفرهای معنوی تبادل نظر کردند.








مطالب مرتبط